آموزش دفاع در برابر حمله با چاقو از روبرو

دفاع شخصي بانوان،دفاع شخصي آقايان،آموزش دفاع شخصي،فيلم آموزش دفاع ، كتاب آموزش دفاع شخصي،دفاع شخصي

آموزش دفاع در برابر حمله با چاقو از روبرو

۱,۸۰۶ بازديد

آموزش دفاع در برابر حمله با چاقو از روبرو

اين دفاع در برابر حمله با چاقو از روبرو است

در اولين مرحله بايد در برابر فرد شروري كه با چاقو مقابل شما ايستاده است گارد مناسبي بگيريد درست مانند شكل زير بايد پاهاي خود را كمي خم كنيد و از كمر كمي به سمت جاو متمايل شويد تا از او در سطح پايين تري قرار گيريد. بدين وسيله اندام هاي حساس بدن شما در برابر ضربات چاقوي او در ضعيت ايمن تري قرار مي گيرند.

defense.royablog.ir (2)

خوب حال كه گارد مناسب گرفته ايد بايد با تمركز و آمادگي بالا مراقب حركات حريف باشيد و هنگاي كه او حمله مي كند با چرخشي سريع بدن خود را از مقابل چاقو دور كنيد و با يك دست خود يك حريم امن براي خود بسازيد و به پشت آن بچرخيد.

defense.royablog.ir (3)

همانطور كه در شكل زير مشاهده مي كنيد بايد دست شما عمودي باشد همچنين با استفاده از حركات پا بايد كمي به سمت حريف نزديكتر شويد تا نتواند با استفاده از چاقوي خود به شما صدمه ديگري بزند.

defense.royablog.ir (4)

حال مطابق عكس زير بايد دست خود را بچرخانيد كف دست را باز كنيد شصت شما زير مچ او قرار مي گيرد تا بتوانيد به راحتي مچ او را بگيريد.defense.royablog.ir (5)

 

اكنون كه مچ فرد شرور در دست شماست بايد كاري كنيد كه فرصت عكس العمل را از او بگيريد و برتري خود را حفظ كنيد براي اين منظور مچ او را كمي به سمت پايين مي كشيد و با يك مشت او را زمين گير مي كنيد.defense.royablog.ir (6)

اكنون بايد با دست ديگر مشت او را در دست بگيريد درست مانند شكل زير:defense.royablog.ir (7)

 

حال مچ او را تا مي كنيد تا انگشتانش راحتر باز شوند.defense.royablog.ir (8)

حال بار ديگر بايد برتري خود را حفظ كنيد اين كار را با يك ضربه پا درست مانند شكل زير انجام مي دهيد در حاليكه بايد دستان او را محكم در دستان خود نگه داريد و همزمان دستان او را بتابانيد

defense.royablog.ir (9)

اكنون بايد با تاباندن دست تعادل حريف را به هم بزنيد.

defense.royablog.ir (10)

 

در چنين وضعيتي براي حريف شما محكم نگه داشتن دست كار ساده اي نيست و تمام تمركز او بر حفظ تعادلش است.

 

defense.royablog.ir (11)

در اين وضعيت اگر باز هم دستانش را باز نكرد با يك ضربه پا به سر مي توانيد اين كار آموزش دفاع شخصي را انجام دهيد و به فشاري كه به مچش به صورت همزمان وارد مي آوريد چاقو را از دستش خارج كنيد

نكته: توجه داشته باشيد كه با پا به گيج گاهي حريف ضربه نزنيد چون اين كار مي تواند منجر به مرگ او شود شما كه نمي خواهيد او را به قتل برسانيد حتي افراد قوي هيكل هم ممكن است در اثر چنين ضربه اي جان خود را از دست بدهند!

defense.royablog.ir (12)

پس از اينكه چاقو را از دست حريف خارج كرديد بايد از او فاصله بگيريد و در ناحيه ايمن بايستيد.

 

defense.royablog.ir (13)

در پايان سعي كنيد از چاقو در برابر حريف استفاده نكنيد چون به سادگي و بدون اينكه خواسته باشيد ممكن است حريف خود را بكشيد!

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.