نصيحت هاي مبارزان با تجربه درباره دفاع شخصي

دفاع شخصي بانوان،دفاع شخصي آقايان،آموزش دفاع شخصي،فيلم آموزش دفاع ، كتاب آموزش دفاع شخصي،دفاع شخصي

نصيحت هاي مبارزان با تجربه درباره دفاع شخصي

۱,۰۶۷ بازديد

نصيحت هاي مبارزان با تجربه درباره دفاع شخصي

نصايح مبارزان با تجربه:
اگر با بيش از يك نفر مبارزه مي كنيد بدون معطلي اولين كسي را كه به شما نزديك مي شود زمين گير كنيد وقتي كه روي زمين افتاده است يا از حركت باز مانده است بدون معطلي فرار كنيد برخي مواقع مغلوب ساختن يك مهاجم شرور بقيه آنها را از حمله به شما باز مي دارد.

تعداد افرادي را كه در حال تعقيب شما هستند بخاطر بسپاريد. به اين ترتيب وقتي كه آنها به دو دسته تقسيم مي شوند غافلگير نخواهيد شد.

آشنايي با ورزش هاي رزمي مي تواند به شما كمك كند در درگيري هاي خياباني حريف خود را راحتتر مغلوب نماييد. به خصوص اگر در اين زمينه هيچ تجربه اي نداريد. سبكي را انتخاب كنيد كه ضربات، مبارزه با دست و مبارزه زميني را به شما آموزش دهد. شما مي توانيد با پاهاي خود كار هاي خارق العاده اي انجام دهيد. ولي به خاطر داشته باشيد حتي اگر سال ها در يك يا چند سبك رزمي آموزش ببينيد و تمرين داشته باشيد باز هم در مبارزه با افراد شرور ممكن است صدمه ببينيد. با تكيه به يك كمربند مشكي به مبارزه رفتن در خيابان آنهم به دلايل واهي كار اشتباهي است و بايد بدانيد كه بسيار هم خطرناك است وافراد بسياري گول مهارت هاي خود را خورده اند و صدمات جدي از اين درگيري ها ديده اند و گاه جان خود را در اين راه از دست داده اند. پس با همه مهارت ها و قدرت بدني كه بدست مي آوريد سعي كنيد از درگيري دور بمانيد تا صدمه نبينيد.

اگر در شرايطي هستيد كه افراد ديگري توانايي رويايي با مهاجم يا مهاجمان را دارند و شما مهارت كافي نداريد اشكال ندارد كنار بايستيد و مداخله نكنيد مگر اينگه محبور شويد وارد شدن شما به اين درگيري ها كه توان رويايي با آن را نداريد سبب مي شود دوست شما هم به دردسر بيفتد!

براي دفاع از خود بد نيست يك وسيله دفاعي كه مغاير قانون نباشد با خود حمل كنيد. اما به خاطر داشته باشيد كه هميشه الويت شما بايد حفظ جان خود و جلوگيري از به خطر افتادن جان طرف مقابل باشد شما كه نمي خواهيد بخاطر يك درگيري خياباني كسي را بكشيد و عواقب شديد آنرا متحمل شويد.

فراموش نكنيد درگيري هاي خياباني مي تواند به زندان ختم شوند پس تا حد امكان از اين درگيري ها دوري كنيد.

قوانين جامعه اي را كه در آن زندگي مي كنيد براي دفاع شخصي از خود مطالعه كنيد تا قبل از انجام هر كاري از عواقب آن مطلع باشيد.

ترجمه و تحقيق: علي يزدي مقدم

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.