دفاع در برابر پيچاندن مچ (تصويري)

دفاع شخصي بانوان،دفاع شخصي آقايان،آموزش دفاع شخصي،فيلم آموزش دفاع ، كتاب آموزش دفاع شخصي،دفاع شخصي

دفاع در برابر پيچاندن مچ (تصويري)

۱,۹۲۲ بازديد

دفاع در برابر پيچاندن مچ (تصويري)

براي دفاع از خود گاه لازم است  فرد شرور را نگه داريد يا او را از جايي به جاي ديگر حركت دهيد براي اين منظور بايد بتوانيد او را به روشي ايمن نگه داريد يكي از اين روش ها پيچاندن مچ است كه در اين مقاله اولين روش را به شما معرفي مي كنيم.

defense.royablog.ir (1)   

مطابق شكل بالا دست حريف را مي گيريد گرفتن دست حريف در چنين شرايطي هنگام درگيري بسيار پيش مي آيد.

defense.royablog.ir (2)

حال مانند شكل بالا مچ حريف را با يك دست بگيريد و مطابق شكل زير با دست ديگر خود كف دست او را بگيريد. اكنون زمان پيچاندن مچ است بايد مچ او را به بچرخانيد و دستي را كه روي مچ قرار داده بوديد روي آرنج او قرار دهيد.

defense.royablog.ir (3)

همانطور كه در تصاوير مي بينيد مي توانيد هم آرنج و هم مچ بايد كاملاً خم شوند و شكل s انگليسي يا مانند مار كبرا دست او را نگه داريد.

defense.royablog.ir (4)

خوب اكنون حريف در دستان شماست كافيست مچ او را بتابانيد همانطور كه در كشل مي بينيد مچ به سمت بالا يا در جهت عقربه هاي ساعت پيچانده مي شود اين وضعيت براي او بسيار دردناك خواهد بود و در برابر شما زانو خواهد زد تا از شدت پيچش كم شود.

defense.royablog.ir (5)

لازم به ذكر نيست كه براي اينكه در اين روش مهارت پيدا كنيد بايد آنرا با دوست خود تمرين كنيد و بهتر است اين كار را با فردي كه از شما قوي هيكل تر است تمرين كنيد چون ممكن است به افراد ضعيف تر از خود صدمه وارد كنيد!

اخطار: اين كار را با كودكان و خانم ها تمرين نكنيد چون ممكن است به آنها صدمه جدي وارد كنيد! لطفا از اين روش فقط براي دفاع شخصي از خود استفاده كنيد براي شوخي و سرگزمس با دوستان خود اين كار را انجام ندهيد

علي يزدي مقدم

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.