آموزش دفاع شخصي موقع گرفته شدن از پشت سر

دفاع شخصي بانوان،دفاع شخصي آقايان،آموزش دفاع شخصي،فيلم آموزش دفاع ، كتاب آموزش دفاع شخصي،دفاع شخصي

آموزش دفاع شخصي موقع گرفته شدن از پشت سر

۲,۷۹۵ بازديد

آموزش دفاع شخصي موقع گرفته شدن از پشت سرمراوماگا يكي از قوترين سبك هاي رزمي است كه در زمينه دفاع شخصي بسيار كارآمد است و با استفاده از فنون اين سبك افرادي با جثه كوچكتر و حتي خانم ها مي توانند در برابر افراد قوي تر از خود دفاع كنند. در اين صفحه آموزش دفاع در برابر حمله خرس را خدمتتان ارائه مي كنيم به اميد اينكه مورد توجه دوستان واقع شود.

بعضي مواقع پيش مي آيد كه شما را از پشت بغل مي كنند و فرد ديگري در برابر شماست اين وضعيت بسيار خطرناك است و بايد در كمترين زمان ممكن خود را آزاد كنيد و از او فاصله بگيريد. حتي ممكن است شما را از پشت به سمتي پرت كنند كه مي تواند منجر به مصدوميت ها شديد شود.

defense.royablog.ir (1)        

در اولين قدم بايد مركز جرم خود را پايين بياوريد تا مهاجم را از بلند كردن خود عاجز كنيد. براي اين منظور مانند شكل زير به سمت جلو خم مي شويد

defense.royablog.ir (2)

حال رمان آن است واكنشي دردناك در برابر حريف داشته باشيد تا تمركز او را از دست هايش كم كنيد در اولين مرحله مانند شكل زير با استفاده از پاشنه پا روي پاهاي حريف بكوبيد.

defense.royablog.ir (3)

 

 

اگر اين روش كارگر نيفتاد با استفاده از پا مانند شكل زير مي توانيد به نقاط حساس حريف خود ضربه بزنيد تا دست هايش باز شود در حين انجام اين حركات بايد مدام در حال گردش به چپ و راست باشيد تا دستان او را خسته كنيد و راهي براي باز كردن دست هايش بيابيد.

defense.royablog.ir (4)

مي توانيد از دست هاي خود هم براي ضربه زدن به نقاط حساس استفاده كنيد تا دست هاي مهاجم باز شوند.

defense.royablog.ir (5)

پس از باز شدن دست ها با چرخش به سمت حريف با استفاده از آرنج خود بايد به مركز بدن او ضربه بزنيد اين كار را همراه با چرخش انجام دهيد

defense.royablog.ir (6)

defense.royablog.ir (10)

حال بايد با سرعت بالا به سمت ديگر بچرخيد و در همين حين بايستيد و با آرنج ديگر به صورت او ضربه بزنيد.

defense.royablog.ir (7)

با ادامه همان چرخش مي توانيد با دست ديگر با استفاده از مشت او را زمين گير كنيد.

 

defense.royablog.ir (9)

ممكن است حريف شما بسيار قدرتمند باشد در اين صورت مانند شكل زير با يك ضربه به نقطه حساس حريف او را زمين گير خواهيد كرد .

defense.royablog.ir (8)

فراموش نكنيد كه بايد در اولين فرصت از حريف خود فاصله بگيريد. بنابراين در اولين فرصت كه از دست او رهايي پيدا كرديد فاصله ايمن را از حريف حفظ كنيد تا در برابر حمله بعدي فرصت عكس العمل داشته باشيد. براي اينكه بتوانيد در عمل از اين فن سبك كراو ماگا استفاده كنيد بايد آنرا چند بار با يك حريف تمريني در محلي مناسب انجام دهيد تا مهارت كافي براي انجام آنرا داشته باشيد.

علي يزدي مقدم

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.